Heeft u, net als bijna iedereen, een hekel aan het doen van uw administratie?
- Hopen de stapels uit te zoeken papieren zich op?
- Komt u er maar niet aan toe en bent u hierdoor het overzicht kwijt?
- Krijgt u wel alle toeslagen waar u recht op heeft?
- Of kent u iemand, bijvoorbeeld een familielid, waar dit voor geldt?
Ik kan u deze zorgen uit handen nemen en orde op zaken stellen!
Ik kom dan bij u thuis langs om een inschatting te maken van de situatie, zodat we samen kunnen kijken welke van de onderstaande mogelijkheden het beste bij u past, we kunnen dan afspreken wat u wilt bewaren en op welke manier.
De eerste keer zal ik uw bestaande administratie volledig opschonen, om deze dan in de vervolgafspraken netjes bij te houden.
Ik bied de volgende abonnementsvormen aan:
Excl. 21% btw | Inclusief belastingaangifte | Mogelijkheid tot tussentijdse vragen | |
12 keer per jaar | € 105,- per keer | Ja | Ja |
6 keer per jaar | € 155,- per keer | Ja | Ja |
4 keer per jaar | € 191,- per keer | Ja | Ja |
2 keer per jaar | € 280,- per keer | Ja |
Deze bedragen zijn dus inclusief het doen van uw belastingaangifte en de volledige opschoning van uw bestaande administratie. Wel geldt hiervoor een minimale afnameperiode van één jaar.
Het betere overzicht kan zomaar leiden tot financieel voordeel! We komen misschien extra aftrekposten tegen of toeslagen / subsidies waar u recht op heeft. Bij een pakket van 4 keer per jaar of meer bied ik als extra service de mogelijkheid om tussentijds vragen te stellen m.b.t. belastingzaken.
In overleg kan ik ook vragen op financieel en verzekeringsgebied behandelen.
Eenmalige opschoning:
Heeft u geen behoefte aan een periodieke abonnementsvorm, maar meer aan een eenmalige opschoning van uw administratie?
Dat kan ook, hiervoor reken ik € 75,- per uur, exclusief 21% BTW
Neem gerust contact met mij op via telefoon 06-3889 3772 of contactformulier: